Chceme-li držet dietu efektivně, bez počítání se neobejdeme. Musíme vědět, kolik čeho jíst, abychom nepřekročili denní energetický limit, doporučené množství kilokalorií či kilojoulů. 

Orientovat se v nich vám jistě pomůže podrobný přehled nejběžnějších potravin, který připravila naše redakce. Takže: S chutí do boje s nadbytečnými kilogramy!

Má se za to, žeminimální denní příjem energie je 1000 kcal (4185 kJ). Jíst méně bychom bez lékařského dohledu určitě neměl

Pro starší mládež a také ženy se sedavým zaměstnáním je doporučený denní energetický příjem 1470 kcal (6152 kJ), pro děti či dospívající dívky, aktivní ženy a muže se sedavým zaměstnáním 2150 kcal (8998 kJ).
Doporučená denní hodnota energetického příjmu pro dospívající chlapce a aktivní muže je 2440 kcal (10 211 kJ).

Pro ty z vás, kteří počítaji v kcal musí hodnotu kj vydělit číslem 4.185

[table id=4 /]

Pokud chceš dostat časopis hned jak ho doděláme ZAREGISTRUJ se k odběru právě teď.